התפתחות אישית

האם המותג האישי שלכם בסיכון

מיתוג אישי

המותג האישי שלכם דומה למותג של עץ בונסאי – אם לא תתחזקו אותו ותדאגו לו בצורה שוטפת הוא ימות.

הרבה אנשים מקפידים לשמר ולטפח את המותג האישי שלהם, אבל גם האנשים המשפיעים ביותר חוו קשיים עם המותג שלהם בנקודות רבות לאורך הקריירה שלהם. אם תשימו לב לסימנים בשלבים מוקדמים, תוכלו למנוע את הדעיכה של המותג האישי שלכם מבעוד מועד.

בהמשך תמצאו כמה דרכים לבדוק אם המותג האישי שלכם בסכנה.

שתיקה קטלנית

אתם זוכרים את התקופה שהמותג שלכם היה מאוד פופולרי? אם אתם זוכרים תקופה כזאת, אבל מאז היתה דעיכה, אולי זה הזמן לחשוב איך לשנות את הדברים.

שנו את האסטרטגיה שלכם, תעריכו מחדש את קהל היעד שלכם – הדרך הכי טובה להעריך אם המותג שלכם בסיכון היא לבצע בדיקות שגרתיות ולבדוק את הסימנים. הסימן הכי ברור הוא אם אנשים לא מתקשרים עם המותג שלכם בכלל.

תכנים לא קשורים

זה בסדר גמור לשתף תכנים שלא קשורים ישירות לתעשיה שלכם כל עוד התכנים מעניינים ומתונים, אבל אם תעשו את זה יותר מדי זה יכול להוביל לבעיה.

אם תשתפו יותר מדי תכנים מעניינים אך לא קשורים, יכול להיות שיותר אנשים יעקבו אחריכם, אבל זה יהיה מכל הסיבות הלא נכונות. לא תצליחו לבנות את עצמכם כמומחים בתעשיה שלכם אם תפרסמו סרטוני וידאו מצחיקים יותר מאשר תכנים רלוונטים לתעשיה שלכם.

כשזה מגיע לתכנים לא קשורים, במידה והחלטתם לשתף תכנים כאלה, אל תשתפו יותר מפעם או פעמים בשבוע ותמיד תוודאו שיש לכם יותר תכנים קשורים מאשר תכנים לא קשורים.

חוסר עקביות

יכול להיות שאתם עובדים הרבה, מבלים הרבה זמן עם המשפחה, או מטיילים לתקופות ארוכות, אבל אם לא תפרסמו תכנים בצורה עקבית, או לפחות חצי-עקבית, המותג שלכם ידעך.

אם אתם רוצים להמשיך לתחזק את המותג שלכם בזמן שאתם עושים דברים אחרים, יכול להיות שכדאי להעסיק מישהו שינהל לכם את המותג. אם זה לא בא בחשבון אולי כדאי שתעריכו את סדרי העדיפויות שלכם שוב.

השתמשו בשכל הישר שלכם!

אם אתם בעיצומו של תהליך בנית המותג האישי שלכם ואתם רואים את עצמכם כמובילים בתחום שלכם, השתמשו בשכל הישר והאינטואיציה שלכם כדי לבדוק בקביעות אם צפויות לכם בעיות.

ברגע שתראו את הסימנים בבירור, הסיכויים שהמותג שלכם יתרסק יקטנו בצורה משמעותית, ותוכלו להביא את המותג שלכם לשיאים חדשים.

אפשר לטפל בבעיה אחרי שהיא נוצרת, אבל יותר טוב לזהות את המקור לבעיה לפני שהבעיה נוצרת ולמנוע את הבעיה מלכתחילה.

איך אתם מזהים בעיות או סכנות למותג האישי שלכם?

No Comments Found

Leave a Reply