מדוע כדאי לארגון שלך לכתוב בלוג?

חברות רבות כבר גילו את היתרונות הגלומים בכתיבת בלוג והבינו כי כתיבת בלוג היא כלי שיווקי יעיל ומוכח. כאשר אתם כותבים פוסטים מעניינים המספקים ידע וערך מוסף אצלכם בבלוג, אתם גורמים ללקוחות שלכם להיות מעורבים בתהליך העבודה, ואף עוזרים למשוך בסיס לקוחות חדש. יחד עם זאת, על מנת שתהליך כתיבת הבלוג יהיה יעיל, עליו להתבצע באופן עקבי ומלא מחשבה. הרשימה הבאה תספק לכם טיפים ועצות שיעזרו לחברה שלכם ליצור בלוג מצליח או לשפר את הבלוג הקיים.

\r\n

\r\n

כתבו על היסטורית החברה

\r\n

רוב הלקוחות רוצים להרגיש שהם יודעים משהו לגבי החברה ממנה הם רוכשים מוצר או שירות. כתיבת בלוג הנוגע לשלבים ההתחלתיים של הקמת החברה ותפעולה (וכיצד היא התפתחה עד למצבה הנוכחי) עוזר ללקוחות להתחבר אל החברה שלכם ולהבין במה החברה עוסקת בדיוק. כאשר לקוחות מבצעים רכישה, סביר להניח שהם יבחרו במה שהכי מוכר להם. תנו להם משהו מעניין להכיר ולזכור.

\r\n

\r\n

כתבו על צוות החברה

\r\n

בקשר ישיר לנושא הקודם – עליכם גם להציג בפני הלקוחות את העובדים החשובים ביותר בצוות ואת חברי ההנהלה. כשם שהלקוחות אוהבים לדעת פרטים על החברה ממנה הם רוכשים, כך הם גם אוהבים לדעת מי מנהל את אותה החברה. כתיבת פרופילים וראיונות עם חברי הצוות מבססת אמון ובטחון בין החברה לבין הלקוחות.

\r\n

\r\n

כתבו על שירותי ומוצרי החברה

\r\n

כיום, רוב האנשים מבצעים חיפוש אינטרנטי מקיף לפני רכישת מוצר או שירות. אני מציע ליצור פוסטים איכותיים, עקביים ומפורטים על הצעות מיוחדות שיש לכם בחברה. אותם פוסטים יכולים להופיע בחיפושים הרלוונטיים לנושא ברחבי האינטרנט ודבר זה יאפשר לכם לקבל "זכות ראשונים" על הלקוחות הפוטנציאלים וישאיר עליהם רושם מתמשך. יתרה מזאת, אתם תצברו אמינות בשוק כאשר לקוחות יבחינו כי לקחתם את הזמן הנדרש ופרטתם על כל מוצר בסבלנות ובאריכות.

\r\n

\r\n

כתבו על התעשייה כולה

\r\n

אנשים המחפשים את השירותים שלכם, לבטח מתעניינים גם בעסק שלכם וגם בתעשייה כולה. לקוחות פוטנציאלים רוצים לראות שאתם באמת מבינים את התעשייה בה אתם לוקחים חלק, כמו מומחים אמיתיים בתחומכם. כמו כן, הם רוצים לראות היכן החברה שלכם משתלבת בתוך התמונה הגדולה כולה.

\r\n

\r\n

כתבו על מעורבות בקהילה

\r\n

לקוחות רבים אוהבים לראות שבית העסק האהוב עליהם תורם גם לקהילה. לדעתי, חברה אשר תורמת לקהילה מרוויחה בתמורה את כבודם ואמונם של הלקוחות. אתם יכולים להרוויח נקודות רבות על ידי יצירת דיון הנוגע לצרכי הקהילה, אירועי התרמה, ותרומות המופנות אל בתי הספר ותוכניות ספורט לבני נוער ומתבגרים.

\r\n

\r\n

כתבת אורח בבלוגים אחרים

\r\n

כתיבת הבלוג שלכם לא צריכה להתרכז רק באתר האינטרנט שלכם. אתם יכולים ליצור קשר עם עסקים באזורכם המייצרים מוצרים או שירותים משלימים לשלכם ולהציע לכתוב עבורם. לדוגמא, אדם או בית עסק אשר מתפרנס מחידוש או שחזור רכבים יכול לכתוב פוסט באתר של סוכנות רכב מקומית. דבר זה מגביר את החשיפה שלכם בתוך הקהילה ומראה שאתם אמינים גם דרך העיניים של בעלי עסקים אחרים.

\r\n

\r\n

היו מעורבים במטרות חברתיות

\r\n

מלבד הכתיבה על המעורבות הקהילתית של בית העסק שלכם, תוכלו גם לכתוב על מטרות חברתיות בהן אתם תומכים. אולי החודש במקרה תרמתם לאגודה למלחמה בסרטן במסגרת חודש המודעות. אם כך, ספרו על כך לקוראים שלכם. אולי אפילו תוכלו לפרסם הצעות ומבצעים מיוחדים במהלך החודש הספציפי הזה כדי למשוך בסיס לקוחות נוסף.

\r\n

\r\n

הצעות ומבצעים מיוחדים

\r\n

רוב האנשים כבר לא מחפשים בעיתון קופונים והצעות מיוחדות. נצלו את העובדה הזו ופרסמו בבלוג מבצעים מיוחדים ללקוחות. חיפושים אינטרנטיים אחר הנחות הם פופולריים במיוחד ויכולים ליצור תנועה נוספת אל האתר שלכם.

\r\n

\r\n

אירועים מיוחדים

\r\n

אם בית העסק שלכם מעורב באירוע מיוחד כלשהו כמו כנס בעל שם, ספרו על זה לקוראים שלכם. סכמו את ההיבטים המעניינים בנוגע לאותו אירוע ושתפו את כל הקשור למעורבות שלכם בעניין. תנו לאנשים לדעת כיצד דבר זה יכול לעזור לעסק שלכם להתפתח ולשפר את השירות.

\r\n

\r\n

אל תוותרו!

\r\n

העצה האחרונה היא לא בנוגע לנושאי הבלוג, אלא יותר כמו כלל זהב בנוגע לכתיבת בלוגים באופן כללי; עליכם להיות עקביים. מומלץ לתכנן לוח זמנים מוגדר ולדבוק בו. אתם רוצים שהקוראים שלכם ידעו מתי המידע החדש יגיע אליהם. כתיבת בלוג באופן עקבי מקנה בטחון לקוראים אשר ישקף גם על המוצרים והשירותים שלכם.

\r\n

\r\n

מה היה נושא הפוסט האחרון אצלכם בבלוג? אילו עצות מתוך הכתבה אתם מתכננים ליישם?

\r\n\r\n

No Comments Yet.

Leave a comment

You must be Logged in to post a comment.